Post best

Friday 7 December 2012

Poster Digital~


Assalamualaikum..kalo anda ada mengekori blog lama sy iaitu www.kumbangmerahproject.blogspot.com anda mungkin pernah melihat poster digital yang telah saya buat ini.Poster-poster digital ini telah dihasilkan sendiri oleh saya sewaktu saya berada di semester 1 di IPG Kampus Raja Melewar sehingga sy berada di semester 6 sekarang ni.Harap anda dapat memberikan komen dan menambahkan lagi idea yang ada untk sy perbaiki kelemahan.





Poster ini telah memenangi tempat pertama dalam pertandingan Poster Digital Peringkat IPG Kampus Raja Melewar pada tahun 2010


Poster ini pula telah dihasilkan bagi menunjukkan bertapa prihatin nya kita terhadap alam sekitar.Poster ini dihasilkan dalam pertandingan poster digital "Kitar Semula".Saya mendapat tempat ke 3. 


Poster digital ini dihasilkan bagi memenuhi tugasan pelajaran PSV sy ketika itu iaitu menghasilkan poster montaj.


Pada tahun 2012,saya telah memenangi tempat ke 2 untuk hari kemerdekaan ke 55 peringkat IPG Kampus Raja Melewar.Poster ini dibuat hanya satu hari sebab busy praktikum...ahaha...ingatkan x menang..tp alhamdulilah..menang gak...=)


Poster ni dihasilkan oleh saya untuk pameran Bahan Pemulihan Bahasa Melayu.

Syukur Alhamdulilah,segala usaha yang sy buat telah membuahkan hasil yang baik...semoga sy akan lebih berjaya lagi untuk tahun-tahun akan datang....InsyaAllah...

p/s:bnyak lg poster yg x diletak hehe...berat lah...

No comments:

Post a Comment